Suck

Idag vaknade jag med huvudvärk, jag mådde illa och låg en stund i sängen. Sedan så spydde jag...Ha sådan migrän så man spyr är förjävligt. Jobbar kväll imorgon men funderar på att sjukanmäla mig. Killen försökte hitta numret till mitt jobb och ringa men jag är ju en sån som bara stannar hemma om jag verkligen mår riktigt dåligt. Okej nu spydde jag igen. Får stanna hemma imorgon.  
 
Jag märkte igår att vår hund Daisy som är 1 år nästa månad är skendräktig. Jag tänkte "jävlar vad stora tuttar hon fått" och klämde på dem och det kom mjölk. Visste inte hundar kunde bli det, aldrig haft en tik tidigare. Så nu är hon lite orolig, ledsen och arg. Hon förbereder sig för att bli mamma. Stod att man skall motionera mycket med henne och ge henne mindre mat.
 
Nä nu skall jag ringa jobbet och säga att jag inte kommer imorgon. Fyfan för detta... 
 
Jag och Daisy when we felt good. Now we feel like shit! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0