Sunshine

Gått en lång promenad med vovven idag efter jobbet vilket var skönt, så fint vårväder nu ju. Vitsippor och solsken är aldrig fel!
 
Annars lugn dag på jobbet och ledig imorgon innan jobbhelg. Ska ju på dop på lördag de 2 timmar jag är ledig från jobbet. Min killes ex kommer dit, hon är kusin till tjejen med barnet som skall döpas. Har aldrig träffat henne så får väl se hur det går...
 
Imorgon ska jag klippa mig och slinga håret, lite vårfin vill man ju bli. Så tänkte jag köpa lite snygga kläder, vill ju vara lite extra snygg på dopet om inte annat. (If you know what I mean) ;)
 
Min pojkvän har gått tillbaka till sitt gamla jobb på Trans Cargo att köra lastbil med trailer långa sträckor eftersom lönen är bättre och han aldrig trivdes på IL Recycling. Så honom får jag inte se förrän imorgon, då jobbet innebär att han ligger ute. Första natten utan honom på 1 år... kommer kännas VÄLDIGT ensamt. Tur jag har våra 2 katter och hunden att trösta mig med <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0