Cloudy

Klas är just nu på rättegång i Oslo, han åkte 04:30 i morse. Jag sms:ade för ett tag sen och frågade hur det gick men har inte fått nåt svar än :( I'm worried sick!
 
Så idag tar jag volvon till jobbet, fan vad fort man avvänjer sig vid något. Jag startade den och vände bara runt den och det kändes sjukt ovant och konstigt. Men har dock saknat det goa ljudet i den bilen! <3 
 
Inget gött väder idag, hade gärna stannat hemma och myst ner mig i soffan... Jag hatar att börja kl 13, man kommer mitt i maten och jobbar 8 h fram till 21. Kul! Fuck it. Dessutom var jag så smart att jag glömde min förlovningsring på jobbet igår, glömde ta av den när jag bytte om så jag la den sedan i Saras fack medan jag jobbade. Men det gick i ett på jobbet igår och strax innan 14 fick jag springa över till B som var i akut behov av hjälp. Så givetvis glömde jag den inne på A. Men det är nog ingen fara! 
 
Nä usch nu får han höra av sig.. Vill ju veta hur det gått! Det kan väl inte hålla på fortfarande? Rättegången började kl 9 i morse och nu närmar sig klockan 12. Men en rättegång kan väl hålla på i evigheter om man har mycket att diskutera och argumentera? Har ingen aning. Speciellt inte hur det går till i Norge. 
 
Kom hem nu älskling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0