Dagen före start på nästa vecka

Veckan som kommer se ut såhär:
 
Måndag: jobbar
Tisdag: jobbar
Onsdag: jobbar, Klas ska på rättegång i Oslo
Torsdag: jobbar
Fredag: ledig
Lördag: jobbar
Söndag: jobbar
 
Så gissa vad jag är orolig för kommande vecka? Jag hoppas det går bra för honom bara.. Han kan bli dömd för vårdslöshet i trafik. Han skrev med några andra lastbilschaufförer på Facebook häromdan och de menade på "det här kommer du inte undan med", "man ställer inte varma däck på kallt underlag" och "du skulle ha låst alla hjul". Men som Klas sa, han skulle bara vara borta 2 min och lämna några papper och man är ju ALLTID eftersmart. Han drog handbromsen och när bilen rullat nerför backen och in i nybyggnationen var handbromsen inte i. Själv anser jag att det bara var en olycka som han inte bär fulla skulden för. Men som jag sade till honom (mest för att retas): "man ställer inte en lastbil på fleeera ton i en nerförsbacke..." Jag tror att den måste glidit pga av tyngden och varma däck mot kallt och halt underlag. Antagligen, I have no idea.
 
Lycka till älskling! Hoppas du klarar dig fint..! <3 Önskar jag kunde följa med dig :( Älskar dig hjärtat <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0