Illamående

Vad skulle jag göra utan lilla Daisy? Hon har varit här hos mig hela tiden. Jag höll om henne och somnade och när jag vaknade låg hon där precis som förut. Det är som hon känner att jag mår dåligt. Jag känner mig inte ensam när min lilla goding är här hos mig. Vad skulle vi människor göra utan hundar? Tänk all kärlek vi skulle gå miste om...
 
Jag mår så illa. Det bränner i strupen efter kräkandet. Kan inte äta och jag bara ligger här med Daisy. 
 
Jag ska till Kungälv på onsdag kl 13:40 och kolla upp höften. Får säga till gruppledarna att jag ska till läkaren. Jag ska inte behöva ta starka smärtstillande tabletter för att kunna jobba! Tack Anna för hjälpen! Betyder mycket för mig. Tack för att du ställer upp och finns där <3 
 
Min lilla underbaring <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0