måndag igen

Vaknade för en stund sedan, slocknade i soffan IGEN. Så trött efter jobbet... Jag har bara varit på A senaste tiden och ska va där typ jämt nu såg jag i schemapärmen. Jag vet att en viss person ändrar mig från B till A, utan att fråga dessutom. Bitch! Så är det ju inte alltid hon utan gruppledarna också som skriver dit bokstav. Men jag känner att det är liksom B jag har allting, mina ombudsroller, kontaktmannaskap osv. Så känns väldigt tokigt att inte vara där och inte ha någon koll. Jag ska ju tydligen bli kontaktperson för en ny dam som ska flytta in snart...  Så känner jag att det är en helt annan energi på A, alla är liksom positiva jämfört på B där allt känns gråmulet i jämförelse. Där klagar personalen mycket mer och man blir trött bara av tjatet. Så jag känner mig inte riktigt hemma på B längre med den nya mannen och så, allt är så annorlunda där nu än vad det brukade vara. Jag ska prata med gruppledarna imorgon och höra hur fasen de har tänkt och säga att det finns människor som byter i pärmen utan att fråga.
 
Annars så, Klas åkte ner i Skåne och sedan till Halmstad eller nåt. Var så glad att han kom hem igår, vilket han inte skulle egentligen men det var bara för där han skulle lasta stängde dem 19:15, han var där 19:16 och det var inte en kotte där. Thank you God for being on my side for once! 
 
Har förresten sååååå stor lust att klippa håret axelkort, göra ljusare slingor och klippa lite lugg. Skulle kännas så fräscht. Men när jag säger det till folk får man liksom till svar "näää låt det växa, tänk vad fint det skulle vara om det var långt!" Så ah känner mig splittrad haha :( Vill liksom inte ha långt jobbigt svintohår, det är tillräckligt jobbigt som det är! 
 
Här var jag ju helt blond, men denna längden, lite slingor och snelugg kanske? Blir ALDRIG nöjd med mitt hår... DAAAAAAHHH! 
 
Såhär ser det ut just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0