Skallebonk

Vaknade med huvudvärk IGEN. Känner mig fortfarande slö.. Klas klipper gräset, han tvättar, han plockar iordning, diskar och jag sitter i soffan och surfar med paddan! Men jag städade faktiskt hela huset i fredags efter jobbet så jag är inte helt bakom flötet. Sen klagar han på mig att jag inte tvättat under veckan o blabla men hallå jag har typ bara sovit, inte mått bra alls. 
 
Jag frågade honom "vad ska vi göra idag?" Han ba "tvätta!" Öhhhh okej? Glöm det känner jag, sista dagen vi har varandra all day long på länge. Han åker imorgon och när han kommer hem nästa helg så jobbar jag. Sååå fuck him! Jag tänker inte hålla på med massa hushållssysslor som jag gör varje dag annars... hell no idag vill jag ha ledigt för en gångs skull.
 
Vill hitta på något, åka iväg någonstans! Inte bara sitta hemma och ruttna..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0