Soft

Idag har jag bara legat i soffan och chillat med Klas och Daisy. Men Klas har grejat med lastbilen en hel del, fick nyss hjälpa honom att lyfta upp hyllan där han satt i 2 tunga baslådor. Som sedan ramlade ner över honom så jag fick springa ut och rädda klanten! Va ju fan rövtungt..! Usch. 
 
När jag vaknade i morse hade jag ont överallt typ! Så det gjorde mig ju grinig minst sagt. Värkte i fingrarna, i vänstra handen, i benen, hälarna, ryggen och axlarna. Kände mig levande död så tog en starkare värktablett. Jag vet ju att jobbet är orsaken. Det sliter så på en. Har ju funderat på att gå ner till 90% men då blir lönen minst 2000 kr lägre/månad och det gör ju ganska mycket. Som Lisa (en tjej jag jobbade med igår) sade "de borde sänka timmarna per vecka för de som jobbar heltid så de har chans till ett socialt liv, samt höja lönen." 
 
Jag, Klas och Daisy i soffan.
 
Me and my love <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0