Tur i oturen

Under rättegången som Klas var på idag i Oslo så ville de döma honom till 1 års fängelse och 2 år med indraget körkort och förarkort. Vittnena fick säga sitt sedan fick Klas berätta sin historia. Klas dömdes till böter mellan 5000 - 18 000 norska kronor. Hur mycket det blir får han veta på tisdag. Så jag är otroligt jävla glad att han slapp fänglse!!! Hade fan dött då alltså! BIG TIME. 
 
Är orolig för min kisse Molly, hon kom haltandes här förut, hon stödde inte på sitt högra bakben. Jag lyfte upp henne och kände på det och hon SKREEEK som en galning och sprang ut.. Stackars liten!! Får ringa veterinären imorgon, nedre delen av benet kändes helt lealös... 
 
Min vackra underbara söta stackars lilla kisse!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0