Both

Blev inget inlägg igår, jobbade hela dagen och var på Ullared hela kvällen med Emelie. Köpte leksaker, ben, halsband, en tröja, shampoo och godis till lilla Daisy. Hon var skitsöt i tröjan! Hon verkade gilla den :) Varm o go var den nog att få på sig! Köpte också nya halsband, kattmjölk, godis och leksaker till katterna. Oooch tröjor, ett par shorts, en fin ljusblå skjorta, massor underkläder och strumpor till min älskling. När jag kom hem frågade han "vad köpte du till dig själv då..?" Jag var tvungen att tänka sen kom jag på det "deodorant!" Haha :) 
 
Jo han ringde när jag var på väg hem från Ullared igår och ville jag skulle komma hem och låsa upp, han hade glömt sin nyckel haha... Jag var jätteglad att han kom hem igår och så drog han igen kl 5 i morse. :( 
 
Jag har fått mycket beröm för bilen, kör ju vår Citroën DS3 nu till jobbet då Klas inte behöver den. Mina arbetskamrater tycker den är så fin. Celma fick åka med mig in till Kungsbacka idag och hon ba "är det din bil?" Hon är ju van jag åker Volvo. Men jag gillar vår lille Citroën, den är lite sportig med vinge, snygga fälgar och de är 110 hk i den lille. Så jäklar vad snabbt den accelererar! Jag skulle upp i 40 km/h och plötsligt låg jag i 70 km/h, är van att man får gasa med Volvon, men denna sticker framåt fort som satan. 
 
Nu får jag nog kasta mig i bingen, jobbar kväll imorgon men börjar redan 13. Hatar att börja 13 man kommer mitt i maten... 
 
Saknar min finaste älskling! Vi ses på fredag kanke kanske kanske imorgon... hoppas! <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0