Daisy 1 år

Synd att den underbara värmen ute försvann. Är ju solsken idag men blåser kallt... I Stockholm är det nollgradigt och snö i luften haha värre för 08:orna! 
 
Idag fyller vårat lilla busfrö 1 år! Tiden går fort. Vi har inte haft henne sedan hon var valp ju, haft henne i ca 6 månader. Jag och Klas tänkte dra ner till stan och gå en sväng med henne :)
 
Jo Volvon jag kör är ju gammal om man tänker efter, en 01:a = 13 år. Jag tänker alltid att 2000-talet låter nära i tid, typ 2004 var ju inte länge sedan men det är ju för bövelen 10 år sedan! Tillbaka till Volvon, handbromsen funkar inte (man skall INTE kunna köra 70 km/h med den dragen!!!), flera lampfel, den gnisslar när man kör sakta, AC:n är slut, batteriet är inte så bra och i morse när jag rullade ut från vår parkering så dunkade det i nåt hjul... 
Nu använder ju inte Klas vår Citroën DS3:a när han ligger ute, det är en liten diesel bil så den är ju billigare för mig att ta till jobbet. Därför ska jag ta den hädanefter och låta bli Volvon. Testade och köra en sväng med den idag och det gick bra. Volvon ska dessutom på besiktning nästa månad så Klas skall fixa den till dess. 
 
Födelsedagsvovven och jag! <3 
 
Mitt nya färdmedel!
 
Sorry fina S60 in the background men du behöver lagas lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0