Finally over

Äntligen är jobbhelgen över! Ledig dag imorgon men tyvärr är morgondagen förstörd då en larmgubbe ska installera det nya larmet vilket tar 5 TIMMAR!! Han kommer kl 14:15.... Bläää fattar inte varför det ska ta så lång tid?!
 
Jag SAKNAR min älskling :( Han kommer inte hem förrän på onsdag kväll. Men som tur är så är han hemma tor, fre, lör och sön eftersom det är röd dag på torsdag, kristi himmelsfärd. Väntan är lång, speciellt när man väntar på nåt gott. 
 
När jag kom hem igårkväll helt död efter dubbelpasset och haft en tuff dag på jobbet så har min underbara fästman gjort god mat, köpt blommor till mig, tänt ljus med en fin dikt brevid, köpt lite godis och ja.. det var så himla gulligt av honom! Massa kärlek till min Klas <3 
 
Liljorna jag fick :)
 
Dikten <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0