I don't feel so good

Denna huvudvärk, hjälpte inte ens när jag tog det starkaste vi har här hemma - Evolan, som innehåller både Paracetamol och Kodein. Jag mådde illa, kändes som jag skulle kräkas så jag la mig ner och sov en stund för att komma bort från eländet. Så fort jag anstränger mig, bara går så pulserar värken i huvudet på mig. 
 
Nu ska jag kolla på kvartsfinalen i ishockeyn, Sverige mot Vitryssland! Hoppas de tar hämd nu för händelsen som inträffade för 12 år sedan... Heja Sverige! 
 
Min Klas är inte här heller. Stackarn stod och väntade i Alingsås mellan 9-15 i onödan innan han fick redan på att hans skadade gods skulle köras tillbaka till avsändaren. Usch jag hade aldrig haft det tålamodet! Hade blivit galen..! Så honom får jag inte se förrän imorgon kväll efter jobbet. Har verkligen ingen lust att jobba i helgen! Dessutom på en enhet jag inte trivs och gå runt och tänka att jag kunde varit hemma med min älskling. Aja hoppas denna helvetsjobbhelg går fort.
 
Vad hade jag gjort utan min lilla Daisy? Hon har varit vid min sida hela dagen, legat brevid mig när jag somnade i soffan och följt med mig vart jag än går. Vet inte vad jag gjort utan henne! Och mina underbara katter Julle och Molly såklart som följer med mig och Daisy på promenader, kommer och gosar och alltid finns där dom också <3 Jag älskar mina 3 små hjärtan! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0