Lazy

Idag har jag legat halvdöd på soffan hela dagen typ. Klas kom hem vid 19-tiden och vi kollade nyss på VM-matchen mellan Sverige och Norge i ishockeyn. Sverige vann med 2-1, men kunde lätt ha gjort fler mål om de inte spelat så slarvigt! I första perioden sköt de hejvilt på mål typ som om de hoppades på det bästa, ingen fokus liksom. Sedan i 3:e perioden missade dem öppet mål 2 gånger!! Så ah lite besviken på dem..
 
Imorgon jobbar jag kväll, blir la bra hoppas jag. Klas åker ner till Värnamo tidigt imorgon, jag är glad han kom hem en stund iallafall!
 
Ingen rolig namnsdag för mig inte.. blääää!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis ;P

Svar: Tack :)
linnzplace.blogg.se

2014-05-13 @ 23:36:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0