Lööördag

Idag har jag och Klasse boy kollat på Plantagen, handlat, ätit ute, gått på Kungsmässan och Kungsbacka stad, köpt oss varsitt par inlines och städat hemma. Yey duktiga! :) 
 
När vi gick i Kungsbacka så gick vi förbi där det brann den 23 april. Stor brand i Kungsbacka innerstad som startade kl 6 onsdagen den 23/4. Man vet fortfarande inte vad som orsakade branden. Godisbutiken 4-Gott hade precis öppnat där, den och en inredningsbutik är helt totalförstörda. Min chef Lotta hade köpt allt påsk-godis till jobbet på den 4-Gott butiken så hon sade samma dag den brunnit ner: "jag som hade tänkt åka dit idag och betala men det går ju inte nu..." Usch så himla otroligt tråkigt tycker jag, att de gamla fina husen i Kungsbacka brinner ner! Undrar hur länge det ska se ut som det gör nu, massa bråte som ligger, rester av husen och lukten av bränt gammalt trä som slår mot en då man går förbi?
 
Klas åkte en runda på sina inlines med Daisy innan, hon sprang som en galning och älskade att det gick fort! Haha hon undrade vad det var han hade på fötterna ;) 
 
Tog lite biler på förödelsen: 
Husen är helt förstörda som ni ser på vänster sida.
 
Här låg 4-Gott butiken.
 
Mitt emot bion "Facklan" och kyrkan i Kungsbackas innerstad. 
 
Kollar man noga ser man en Fanta Exotic och möjligtvis godisrester.
 
Här kommer bilder på mina nya inlines: 
 
Ska bli skoj att komma ut och åka! :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0