My love

Min älskling åkte redan kl 10 i morse, han skulle köra en trailer till Stockholm. Så synd att han var tvungen att åka redan idag, hade velat vara med honom hela dagen så kunde han åkt tidigt imorgon som jag så hade det känts bättre. Men lasten var tvungen att vara i Stockholm kl 6 imorgon so fuck it.
 
Får se vad jag hittar på idag, tänkte gå en promenad med Daisy till att börja med. Har ingen lust att sitta hemma och uggla ju... Jag kan åka till Plantagen och köpa nya blommor eftersom de flesta dött under min omvårdnad här hemma. Seriöst vet inte vad jag gör för fel när jag till och med lyckas döda kaktusar?! Eller så hatar blommorna mig haha :( 
 
I miss you!
 
Min fina.
 
Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0