Truckers paradise

Halloj!
Har typ inte gjort nåt idag förutom promenerat och redigerat bilder. Inte känt för att göra nåt, bara tagit det lugnt då en tuff jobbvecka börjar imorgon. Givetvis lyckades jag klanta till mig som vanligt.. Jag skulle hoppa ut på altanen och slog i min högra arm i metallhantaget till dörren, så nu värker det ända upp i axeln, kan ju inte bli bättre! 
 
Klas har pratat om att han skulle vilja ha en dekal att sätta på sin lastbil så jag gjorde en åt honom. Han hittade en bild han ville ha men jag tycker det är mycket roligare med något eget. Så jag slängde ihop en bild idag och skickade till honom, han sade att den kan han sätta på lastbilen och hans kollega Janne hade hållit med. Han sade att det var gulligt av mig att göra en dekal just till honom. Glad he liked it!
 
Klas är på väg till Stockholm fortfarande, han blev visst försenad. Det var något med lasten tror jag. Han glömde ta med sig en kudde i lastbilen IGEN. Han glömde det förra gången också, bra där. 
 
Nu tänkte jag slappa framför tv:n och tröstäta med massor glass!
 
Dekalen jag gjorde: en lastbil och jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0