VM

Blev förbannad att Sverige förlorade mot Kanada i ishockeyn. 1:a perioden så ägde Sverige, sedan i 2:a så vaknade kanadensarna och kom ikapp, i 3:e perioden så var det jämt men Sverige fick tyvärr inte in pucken. Så i förlängningen när Sverige precis gjort anfall så får Kanada tag i pucken och får in den i det svenska målet.. Så ja, matchen slutade 3-2. SYND när vi var så nära!
 
Det närmar sig EU-val och jag o Klas kollade lite på vad de olika partierna har för mål. Men asså jag fattar ju NOLL. Vad innebär EU-valet egentligen? Verkar inte som om någon fattar det. På radion häromdagen när jag var på väg till jobbet så sa dem "vad ska man rösta på egentligen?" så sa en annan "det enklaste är väl att rösta på sitt parti som man gör annars?" Nobody knows! 
 
Nu ska jag ut i regnet på promenix med Daisy! Ska släpa med mig Klas, iaf försöka.. ;) Daisy är så söt, hon ligger ovanpå soffryggen men ändå brevid. Hon är så go så det lilla busfröt! :)
 
Daisy-mys i soffan inklusive Daisy-pussar <3
 
Haha söt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0