Weekend

Igår sov jag och Klas ända fram till kl 15! Vi var nog trötta I guess. Sedan satt jag och solade på altanen med en kopp kaffe. Åkte inlines med Klas igår = Bambi på hal is! Jag kunde inte bromsa och åkte rakt in i en häck.. aootttshh! Så sa Klas att jag kan springa brevid medans han åkte inlines och höll i Daisy, hennes koppel alltså. Så ah han åkte inlines, Daisy sprang brevid superglad och jag kämpade för att hänga med. Blev för högt tempo för mig, dels otränad och springa fort som fan. Näe, men träning blev det ju iaf. 
 
Igårkväll så gick Klas ut med Oskar, Filip och Morgan. Sen när Klas äntligen kom hem vid typ halvtvå så sade han att Oskar och Filip frågat varför jag inte följt med. Men jag hade ju inte duschat så jag STANK svett, hade flötigt hår och sunkiga kläder. Så nej tack, jag avböjde. Sen för det andra så ville jag inte vara ivägen, känns lite dumt att jag skulle gå med 4 killar på krogen och förstöra deras bromans liksom. Sen är det ju Klas som känner dem, jag har inget gemensamt med dem. Så sa Klas i morse "hur tror du att du ska få nya kompisar om du inte föjer med?" Vilket jag tyckte var elakt. Man får ju säkert nya vänner genom att gå med intorkat svett vill jag mena.
 
Jag satt o kollade 9 avsintt på en serie igår "Beauty & the Beast" heter den, check it out! Väldigt bra och spännande :) Nu ska jag o Klas dra och handla lite, han kom precis in efter gräsklippningen. 
 
Om jag sett ut såhär igår hade jag gärna följt med... Men killar verkar inte förstå att de inte kan säga till 2 sekunder före de skall gå ut. A girl needs to look good to feel good! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0