what the F.

Har varit en oerhört seg dag på jobbet idag med huvudvärk och ingen lust att vara där. Susanne gick av som gruppledare idag THANK GOD. Men vi vill ha bort henne helt och hållet, hon är helt sjuk i huvudet. Hon behandlar de äldre som dagisbarn, missar mediciner, har inte koll på nåt, beter sig som ett as mot personalen och gör saker som bara någon som har nåt fel i huvudet gör.
 
Annelie berättade idag att Susanne hade GÖMT en dams medicin för att sedan anklaga Annelie för att medicinen var missad och skriva avviklese på henne. Vi gör en dagplanering på morgonen och skriver vem som skall hjälpa vem och vem som gör vad och då hade Susanne skrivit den damen på Annelie utan hennes vetskap. Sedan när Annelie pratade med sköterskan hade sköterskan sagt att man kan missa och då hade Susanne sagt "Ah Annelie du är ju inte här för att rädda världen." Och det var Susannes fel HELT OCH HÅLLET. Annelie hade inte gjort något fel. Så Annelie sa det att hon var så arg och sedan satt hon på kontoret och grät. Inte första gången Susanne hackar på någon och får någon att bli så frustrerad att denne gråter. Hon drar så otroligt mycket onödig energi och förstör stämningen så fort hon visar sig. Jag får huvudvärk bara jag ser häxan typ...
 
När jag satte mig i bilen på vägen hem så släppte äntligen huvudvärken. Som TUR var så va min älskling hemma när jag kom hem så när jag kom innanför dörren släppte jag bilnyckeln och väskan, gick fram till honom och kramade honom hårt och länge och fällde några tårar. Så ah nu ska jag gå o lägga mig, ska upp tidigt imorgon. Nattinatt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0