Fredag den 13:e

Sheena!
Hänka med Linus hem igår, vi chilla bara och pratade med varandra - mys! Igår skulle min syster Lowe fotat mig för montage men precis när vi börjat så tog kamerabatteriet slut - grejjt! Kolla gärna hennes blogg - hon är skitduktig! www.lowez.blogg.se
Kom hem ganska nyss från Linus nu när han skulle till jobbet. Jag satte upp hans främre hår i en toffs (stavning?) igår, han blev jättegullig - så nu har han en toffs på jobbet, haha! Undra vad hans arbetskamrater säger ;)
Har pluggat mycket senaste tiden, främst på min SH-rapport som jag fick IG på för det va 66% plagiat. Mådde dåligt när jag gjorde den, orkade liksom inte. Så jag har fått göra om den som tur va! Egentligen får man ju inte det. Så jag skriver om narkotikabrott, ganska intressant faktiskt. Har även pluggat omvårdnad och sjukvård, ska presentera magsäckscancer för klassen på måndag :)
Idag är det otursdag... hmm, har aldrig hänt nåt tråkigt för mig fredag den 13:e, men händer säkert idag bara för det! Varför säger man egentligen att fredag den 13:e är en otursdag? Vem kom på det..?
Ego-pics från igår:
Tycks om min "student 2012" -tröja? Den är mysig iaf :P
*blink* Måste färga håret igen, det är ju ljusare än löshåret... (N)
puss!
Älskling läste lite på rapporten, han tkr jag är jätteduktig (A)
SÖT! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0