Helgen är slut...

Sorry för dålig uppis! Varit med Linus hela helgen. Vi var bla. i Göteborg och handlade lite, sedan hämtade vi Gabriel som var hos sin farfar som var hos sin nya tjej Marta som bor en bit utanför götet. I lördags förfestade vi med Linus systrar Elin och Anna. Sedan drog vi ut på krogen, 23 års gräns, men jag kom in :) (tack vare Elin som tjata på vakten) Roligt dagen efter när Linus såg sina kvitton han ba "Inte konstigt att jag inte har så mycket pengar kvar, bjöd ju dig på dyra drinkar!" Hehe ;)
Tyvärr har jag inga bilder sen vi va ute, eftersom jag inte tog med mobilen. Vill ju inte tappa den liksom... Bäst att ta det säkra före det osäkra! :P
Parkeringshus i Göteborg
Linus <3
Jag...
P-huset
Snygg Golf i p-huset :)
Utsikt från p-huset
Tingstadstunneln
Bara volvobilar på parkeringen utanför Marta! x)
På väg tillbaka till Borås :P
Älskling hemma igen!
Gabriel började genast leka med sina bilar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0