Jobbi dag jaooo!

Hej! Studiedag idag, har pluggat sen sju, kom hem vid 06:20 eftersom jag sov hos Linus :) Har fått en del gjort iallafall. Speciellt på SH-rapporten och läst psykologi, där stod om hur man kan bli psykiskt störd av cannabis (hasch och marijuana), perfekt eftersom jag skriver om narkotika så lade till en fråga om det :P
Har varit deppig idag, som jag ofta är. Borde gå och köpa mer antideprissiv medicin, men har inte blivit av! Men jag måstee försöka vara happy and smile! Man lever bara 1 gång och måste ta tillvara på sitt liv och passa på att göra det man vill! Det är ju bara tråkigt att vara nere, även om det inte kan hjälpas. Har varit deprimerad i 6 år, känner att jag förlorat min ungdom... Hade ju även social fobi så satt bara hemma och grät, kul liv man hade!
Men seriöst, jag måste bättra mitt självförtroende, tro på mig själv! Mitt självförtroende har varit totalt i botten flera år, det är bättre nu men inte fullt bra. Jag kände att alla andra var mycket finare och bättre än mig, jag var fulaste människan på planeten och sämsta någonsin liksom. Men jag får se på det positiva: nu har jag pojkvän, min familj, kompisar och jobb. Inte illa för att vara mig :)
Fick hem anställningsbeviset igår, ska skriva på och skickas tillbaka. Tjänar mer detta året! Förra året tjänade jag 109kr/h + ob, detta året 118kr/h + ob! GÖTT MOS! Gör ju skillnad i längden ;) Linus ba "Du tjänar ju mer än mig!" Jag ba "Vad tjänar du då?" Han ba "113 typ..." HAHA :D
Have to belive in myself...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0