Ner och sedan upp igen!

Linus var här nyss och vi pratade med varandra. Anledningen till att det inte är bra mellan oss är att han inte hållt saker han lovat, att han varit taskig osv. Behöver inte gå in på detaljer! Det kändes bra när han kom men sedan när vi satt i min säng och tittade på varandra kände jag att jag hade gråten i halsen, det kändes liksom så konstigt... Men vi får kämpa på, jag vet att vi kommer bli starkare tillsammans om vi tar oss igenom det här. Att gå skilda vägar är att kasta bort massa kärlek! Det är inte värt det...

Imööörrn äre onsdag... sen studiedag = skönt! Tycker inte om torsdagar, dom är så dryga! Kan inte riktigt fatta att skolan snart är slut, typ 7 veckor kvar till studenten och en del dagar försvinner pga. studiedagar och ledigheter. Kommer nog gå snabbt mot slutet :)
Som texten säger, du är min, bara min ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0