PÅSKAFTON

Som svar på din fråga Anna, jo Linus är Gabriels pappa, jag menade att Linus körde Gabriel till SIN pappa, alltså Gabriels farfar. Var lite otydlig kanske :P
Linus fick snefylla igår, han va helt crazy.. sa taskiga saker och slog sitt huvud idörren :( Inte kul alls, men han har bett om ursäkt flera gånger så det känns bättre iaf.
Vi va på apoteket innan och köpte graviditetstest. Jag har mått illa ett tag nu och det är sjukt jobbigt! Vet inte vad det är för fel... Tror inte jag är gravid, men måste ju vara säker!
Skönt med lite sol idag iallafall, även om det är snö ute, på påskafton! GLAD PÅSK på er allihopa! :love:
Gammal bild på min fining <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0