Breathe your life into me, I still need you...

Hemma nu, solen är påväg ner. Känns ju jävligt bra att ha suttit i en skola hela dagen och missat det fina vädret. Måste plugga, men är ledsen för tillfället så går inte så bra. Linus menar att vi inte ska ha kontakt i helgen, han menar att han inte ska störa när jag pluggar och att han ska va med Gabriel. Visst ska han vara med sin son, men visst känner jag mig utanför och visst saknar jag honom... Kommer inte klara det anyway.
Asså jag är beroende av honom, helt stört. Jag har alltid ansett att kärlek är en sjukdom. Man blir ju helt mindfuckad. Vi hade ingen kontakt mellan 06:30 - 13:00 idag och bara det fick mig att må dåligt, normalt? :O Jag orkar seriöst inte, vill bara ha honom nära.
Jag får seriöst skärpa mig, jävla mensbarn! Well, va med Linus häromdan när han försökte fixa sin bil och byta katt. Gubben i orange e en han känner som gav honom instruktioner och lånade ut verktyg.
Linus granskar bilmotorn..


Den här motorn har tagit oss många mil!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0