Phuuu...

Provet i psykologi gick bra, blir godkänd iaf, annars är läraren störd.. :P Nationellt prov i engelska B imorgon, muntligt. Sen på fredag i svenska B, muntligt, måste skriva mitt fucking tal! Om att vi människor dras till ondska, vi gillar att läsa om hemskheter och se det på film, är det bara för att vi vill se att förövaren blir bestraffad för sina handlingar eller vad? Nån som har nåt förslag?

Ska häänka med min boy hem idag :) Haha va hos han igår också, han va så gullig som matade mig med glass. Han vill att jag ska bli fet nämligen.. haha näjjdå ;)

Förresten, om ni har frågor äre bara att fråga på :) Någon som frågade om jag kunde ha en frågestund för ett tag sedan, men eftersom jag inte har så många läsare är det kanske inte så relevant. Men som sagt, fråga! Lägger ut frågor och svar isåfall ;)

Pusshej !


Kommentarer
Postat av: Anna

Började följa din blogg för ett tag sen, då skrev du om en kille du träffade i Göteborg. Är det han som är din pojkvän nu eller vad hände med honom? :) Kram

2012-03-28 @ 16:27:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0