Black and white

Hej fuckersssss! 
Kom hem från jobbet för en stund sen.. innan jag åkte till jobbet fick jag reda på att jag fått en bil.. I was like "WHAT!?" Men tänker inte ta emot den gratis. Att ha en vän som ställer upp och alltid finns där, som verkligen uppskattar mig för den jag är och hur jag är, som ger mig dyra gåvor och säger jag är värd varenda krona känns väldigt bra samtidigt som det inte känns bra. 

Alla andra killar som varit intresserade av mig som jag friendzonat o sagt att jag inte vill nåt med har bara stuckit eller fortsatt tjata tills dom inte orkar, men denna killen accepterar att jag inte vill mer och uppskattar mig som vän. Han har sagt att han inte kommer ge upp och ibland känns det väldigt jobbigt, men någon snällare människa finns nog inte. Han har sagt att han alltid kommer finnas där, bara jag är ärlig mot honom. 
 
Jag har upptäckt att jag tycker omkörningar är skitkul!.. Ooooopsi ser fram emot den dagen jag blir köttpankaka ;) Körkort måste jag ha och det går ju framåt. Jag låter det ta sin tid, vill inte stressa mig fram, det slutar aldrig bra. Min lärare är skitbra och är sjukt nöjd med honom, han kan skämta med mig, är schysst och gör allt roligare och enklare eftersom han inte tar allt så himla seriöst, han tar det seriöst på ett lättsamt sätt som lugnar ner den som övningskör. Vi trivs med varann och det gillar vi ;)
 
Ska köra in till Ulricehamn imorgon så bort från vägen!! Tack på förhand. 
 
GE MIG!!... <3
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0