Damn it

Åkt lastbil hela veckan! Från Göteborg till Oslo, varit i Varberg o ÖVRALLT typ. Nu är vi på väg mot Enköping och imorgon får jag ääääntligen komma hem. Blir ju ganska låndraget när man åker med, visst fick backa med en trailer (släpet på lastbilen) i Oslo, men de va ju inte mycket. 

Sjukt segt ibland, har åkt 200 mil nu! Åkt 280 fucking mil när han släppt av mig imorgon. Dessutom har båda halvljusen pajat på lastbilen, så nu åker vi bara med dimljus, inte mycket man ser precis! Ska byta dem sen när vi är framme. 
 
Snöade mycket i Oslo, trevligt folk MEN finns tydligen inga vegetarianer där. Jag är ju vegetarian så gick vi till McDonalds men de hade inget veg, sen till affären, men inget där heller! Jag tänkte "va är det här för jävla land?" xD.. Kändes skönt att komma tillbaka till Sverigre igen sen. Många svenskar i Oslo, många som jobbar och bor där. Allt är ju svindyrt där.. haha vi kolla filmer inne på en butik, dom kostade 199 norska kr, vilket innebär typ 400 spänn. 
 
The truck, Volvo PH.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0