FAIL

Hellu! 
Trög dag idag, haft körlektion vilket tog hela dagen eftersom busstiderna är så kassa. Det gick sådär idag, va trött, stressad, gjorde fel jag inte borde göra och shit like that. Men jag är LAT, och det har jag alltid varit. Stör mig på mig själv... Jag kan ju liksom inte tro nåt ska hända om jag inte kämpar för det och gör något åt saken. Min lärare sa till mig att verkligen gå in för det här nu och få det gjort, är ju inga svårigheter så sätt, bara att plugga och övningsköra tills allt sitter. 
 
Kunde varit i Norge nu, hade ju inte varit helt fel. Efter körlektionen idag ringde Emma, känner henne genom Klas, hon kör också lastbil. Hon sa att hon va i Tranemo-trakterna och undrade om jag ville åka med henne till Göteborg och byta till Klas bil där och följa med till Norge. Jag var ju i Gislaved då, men hon sa hon kunde hämta mig där. Jag tackade nej, kände inte riktigt för det. Det tar ju ca 4 timmar till Norge och kände inte för att åka så långt plus att jag kände mig ofräch och hade inget med mig. Visst går allt att lösa men kände inte för det idag, gärna en annan gång, aldrig varit i Norge! Det ska ju vara väldigt fint där har jag hört. 
 
Btw, jag har skärpt mig redan. Har pluggat teori ikväll och övat körkortsfrågor. Bara man pluggar så fixar man det, så jag har att göra. Men som sagt, det löser sig sa hon som sket i badkaret. 
 
Dags att lägga i en växel, eller ännu bättre, köra automat och göra fet kickdown upp till 210 km/h... 
 
V70, bra bil! Körskolan har sådana som tur är :) (fast inte stylade såklart!) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0