FREDAG

Tjena!
Inte bloggat på ett tag... Ibland känner man för det, ibland inte. Måste va jobbigt för dom med stora bloggar som liksom måste uppdatera hela tiden för att behålla sina besökare. 

Idag ska jag köra V70, en före detta civilpolisbil så motorn är fet och det gillar jag! :D Plattan i mattan! I LOVE VOLVO! Förstår inte att det finns så underbara människor... Min killkompis (hans bil), han ställer alltid upp, finns där, bryr sig, lyssnar, hjälper till... Har fått en fucking dator av han, fått köra hans lastbil som är värd nästan 2 mille, helt sjukt! Är så tacksam att jag har honom. Trodde ärligt inte sådana människor existerade. Han bara "Men vi kan åka till London eller Paris, du behöver komma bort lite!" Men jag kan ärligt inte ta emot så mycket, även om han fixar så resan är gratis...
 
Annars så har det hänt något underbart, jag har ÄNTLIGEN blivit av med tandställningen! :D Så jävla skönt o slippa den! 
 
Who is the bitch with perfect teeth now? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0