Roses are red.

Eftersom jag fick 100 vackra röda rosor av min kära killkompis så tänkte jag o syrran att det är lika bra att ta vara på dess skönhet när de fortfarande är färska. Så har plåtat lite med dem idag... eller ahhh ganska mycket. Lillsyrran går ju LBS så hon ställer gärna upp som fotograf och redigerare, she know that shit. 
 
Har alltid tyckt om rosor, dom är så sjukt fina. Fast fick problem när jag skulle knipsa alla 100... AJ fan, dom sticks. Fick små sår lite här o var och det svider i varenda ett när jag spritar händerna på jobbet. Har aldrig fått sådan uppskattning innan, seriöst så många rosor och varenda ros är så vacker. Vill inte veta vad de kostade att beställa alla dem, en söt nalle och frakten hem till mig. Han sa "kosta vad det kosta vill!!" Fick med ett fint kort också där det stod att varje blomma står för hur mycket han tycker om mig, hur stor plats jag har i hans hjärta och hur ledsen han är. Är ju liksom en "förlåtelse-bukett" för han gick över gränsen. Vi är bara vänner, för mer vill jag inte. Känns jobbigt att han har känslor för mig, men måste ju vara ömsesidigt och han förstår. En bättre vän får man leta efter! När andra killar hör "jag vill ingenting med dig, är inte intresserad" försvinner dem genast och slutar höra av sig. But this guy, he's amazing. Han har till och med gått handledarkurs för att kunna övningsköra med mig och gett mig en bil... Holy shit, jag tänker fan inte ta emot bilen gratis! Jag har sagt till honom att det känns sjukt jobbigt, att jag inte kan ta emot allt han ger och att jag får dåligt samvete när han ger mig saker. Men han säger bara "det är bara för du inte fått någon uppskattning förut, ingen som visat dig hur mycket du betyder."
 
Sjukt, mår illa. Jag tycker verkligen inte om när någon slösar massa pengar på mig. Jag har sagt till honom att han INTE ska ge mig ett skit. Men han är sån, tycker han om någon eller vill visa någon hur mycket de betyder så väljer han något som passar dem och det ska vara bra kvalité på skiten också. Ibland känns det som han vill köpa min kärlek typ, svårt att förklara, men känns som han tvingar mig att älska honom. Men jag kan inte älska honom, inte på det sättet. Det går inte. I hate boys, the boys love me. Jag pallar inte kärlek. FUCK LOVE. Ska förklara mer vad jag menar med detta i nästa inlägg. 
 
Bilder från idag:
Roses are red, heaven is blue, you are stupid and I am too.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0