Shit.

Igår va min killkompis här, han kom för att prata med mig osv. Jag har släppt in honom mer och när vi låg i sängen sa han "jag älskar dig Linn, jag gör faktiskt det." och att han aldrig känt så för någon innan, att den känslan han har för mig inte riktigt går att beskriva... Han sa att han aldrig skulle säga det om han inte menade det. Han sa att han känner sig så lycklig med mig, så glad, att han kan sakna mig så mkt att han fäller en tår eller två... Jag kände typ "skjut mig". Visst, han är jättegullig och snäll oså men jag måste ju KÄNNA något. Jag kan ju inte tvinga mig själv att tycka om honom på det sättet. 
 
Vi har pratat om att bryta kontakten, mitt förslag eftersom jag inte pallar. Han sa "om det får dig att må bättre, så visst". Jag menar, han är störtkär i mig och kommer bara bli sårad om han ser mig med någon annan, för det är inte honom jag "vill ha". Jag känner helt enkelt inte så. Visst, jag skulle sakna honom mycket eftersom han alltid finns där och ställer upp men vad ska jag göra? Jag kan inte vara hans vän om jag inte får göra som jag vill på killfronten. Han begränsar mig. Känns totalt skit men men... I don't know what to do. 
 
Det känns så sjukt jobbigt att han har så starka känslor för mig. Om han varit bög eller tjej eller nåt hade det känts så mycket bättre liksom! Fan. Tycker seriöst synd om honom...
 
Pappa har sagt att han inte tycker om att han är här och blabla. SUCK!
 
 
På pizzeria i Gbg.
 
What to do..?

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej Linn! som jag skrev tidigare du gör som du vill, men ge det lite mer tid killen verkar söt och gullig. Har han talat om för dig det som du skriver i din blogg, så har du nog träffat en väldigt ärlig kille!
Inte många som skulle säga så, och har du tänkt på att han kanske bara säger. (om det får dig att må bättre, så visst) bara för att få dig att må bra, men skiter i sig själv! Det jag menar är att han kanske inte vara till något besvär för dig! jag kan ge dig ett tips om du vill? Hör bara av dig så kan jag tipsa dig om saker och ge dig råd om du vill! Jag känner inte någon av er men jag hade inte gjort samma misstag igen, så jag hade inte kastat bort honom utan tagit mig tid. Allt annat finns kvar om det skulle bli fel! Men denna kille kanske inte gör det.
//Sofia

Svar: Hej Sofia!
Ja det är han verkligen! Ja han är väldigt ärlig, jag känner att jag kan lita på honom vilket känns väldigt bra, samt tryggt. Du har rätt och ja han har sagt att om jag tycker det blir för jobbigt och om jag skulle må bättre av att bryta kontakten med honom så gör han det, för MIN skull... Nä precis, som du beskrev med Marin, om man sårar honom för mycket kommer han inte palla mer i slutändan. // Linn
linnzplace.blogg.se

2012-11-23 @ 08:44:22
Postat av: Karin

Fan bruden!! Nu kan jag inte vara tyst, läser du det du skriver själv? Du har ju fattat tycke om denna kille, märker du inte det själv? Eller vad sysslar du med?
Jag vet inte vem du är men jag har läst vad du har skrivit, och jag måste säga att du inte är snäll mot denna kille. Han försöker uppenbarligen vissa att han tycker om dig,och att du betyder något föra honom och du leker bara med honom och hans känslor. Du har skrivit att det tog slut med ditt ex, i aug och vad han gjorde och allt men straffa inte denna kille för det. Du har säkert inte kommit över honom, men behöver du såra denna kille? Det du har skrivit om denna killkompis måste jag bara få säga, att du hittar nog fan inte en till som denna om du vill ha ett säkert kort i livet. Han verkar ju vara en ängel från ovan och grymt snäll, behandlar en tjej som man ska bli behandlad! Om det stämmer allt du har skrivit om honom, ta dig i kragen och se till att inte tappa honom allt faller på plats med tiden.
Du kommer att ångra dig senare och vad ska du göra då? Skulle detta inte sluta bra eller att du märker efter ett tag när du verkligen har gett honom en ärlig chans och DIG själv så kan du leka runt!
Tänk igenom innan du gör något som du sedan kommer att ångra! Att leka runt är inte så viktigt skapar bara ryckte. Tycker riktigt synd om denna kille om du fortsätter så här och släpper honom helt, Du får ta detta som du vill! Jag kunde inte vara tyst var bara tvungen att skriva till dig angående detta!

// Karin

Svar: Hej Karin!
Du har rätt, jag har varit elak mot honom och är helt fel av mig att jämföra honom med mitt ex. Men efter mitt ex är jag rädd att bli sårad och har svårt att lita på folk. Oh ja, denna killen.. helt sjukt hur mycket han ställer upp, finns där och visar omtanke. Hade varit korkat att slänga bort honom, jag tror jag ångrat det big time.. Och leka runt, det har jag gjort innan o blev kallad "player". Inte nåt kul rykte precis så dags att växa upp. Blev lite i obalans efter jag o Linus gjorde slut, ville liksom strula med massa killar för att hämnas på honom typ, låter sjukt dumt men är man heartbroken så är man.. Tack för din kommentar! <3//Linn
linnzplace.blogg.se

2012-11-23 @ 13:09:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0