Who's gonna do what?

Gick o la mig vid sex i morse, bra där! Som man bäddar får man ligga, eller jag menar den man ligger med får bädda. ;)
 
Mamma ringde nyss o undra om jag sett lillbrorsan, hon hämtar honom alltid efter jobbet på tisdagar men han är spårlöst försvunnen. Hon hittar honom säkert! 
 
Måste övningsköra idag, har lektion i övermorgon. Får se hur det går, senast var min lärare inte glad på mig. Han sa att jag skulle skärpa mig. Både jag och han var väldigt trötta och då blir man ju inte på bästa humöret precis. Blir så sur varje gång jag gör fel, ger upp bara förutom när det stod bilar bakom och jag skulle göra en högersväng. Då löste jag situationen och Mikael (min lärare) sa "varför gjorde du inte så från början??" jag ba "jag vet inte..." Fan vad jag säger "jag vet inte" ofta, för lat att förklara hur läget är eller..? 
 
Alltså den största lögnen är ju när någon frågar "hur mår du?" man ba "bra, dudå?" den andre "jo bra här med." END OF CONVERSATION. Om man verkligen varit ärlig hade nog konversationen blivit väldigt lång. Nån frågar "hur mår du?" o man ba "förjävligt!" skulle vilja se den andre personens fejs när man sa så, han/hon skulle nog börja ställa massa frågor = jobbigt. Det är antagligen det man vill undvika, att berätta alla sina problem för någon och för att spara tid I guess. Men varför fråga över huvud taget då, när man ändå inte svarar ärligt? Jo antagligen för att visa omtanke. 
 
You can only see one face.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0