You can't put the blame on me.

Jobbat hela dagen idag = duktig chey! Man blir faktiskt på bättre humör av att jobba, alla tankar som flyger runt i huvudet avtar och man tänker på annat istället. En slags avkoppling även om man är i arbete. Man blir glad av att göra något för någon annan. Det roliga inom demensvården är att dagarna kan bli så olika beroende på hur vårdtagarna mår eller vad de hittar på. Det gäller att vara harmonisk och flexibel, perfekt för mig. 
 
Framöver ska jag söka annat jobb, brevidgång inne på servicehuset eller annat. Får framtiden avgöra samt min förmåga att handla i tid och finna motivationen till det.
 
När jag väl har körkort kan jag ju söka jobb en bra bit hemifrån och kunna ta mig till jobbet. Kommer bli så jävla skönt när det rosa kortet får smeka huden som omsluter min hand... Inga begränsningar, bara åka var fan jag vill :D Går ju framåt iallafall, blev godkänd på fas A igår när jag gjorde övningsprovet och på lördag ska jag köra i stan.. spännande! Vill bara varna alla trafikanter inne i Borås på lördag att det jag ser i backspegeln alltid förlorar.
 
Thinking too much just get you confused... 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0