Holy shit, shit happens....

Fan va grym jag är på att uppdatera. 
 
Hänt sen sist:
- Åkte med Klas på jobbet 1 vecka. Skulle gått av men somna, han försökte väcka mig men jag slog till honom och vaknade inte förens vi var vid Stenungsund. Sen fick han en körning till Bergen i Norge som jag var tvungen att hänga med på eftersom han inte kunde släppa av mig. Jag blev sjuk... Mådde total SKIT. Vet inte om jag mått så dåligt innan. Hade hög feber, ont i ryggen som ilade ner i benen, ont i huvudet, ont i halsen, ont i ögonen, ont i magen... Det var helt sjukt. Sen fick jag även ont i öronen och slemhosta. GREAT. Klas fick ta hand om mig samtidigt som han jobbade, stackarn. Han tvingade mig in i en dusch på en tapp. Jag vägrade gå upp först, hade så ont. Sen började jag lipa när jag satte mig upp för det tog sån energi. 
 
- Jag har tatuerat mig! :D Äntligen blev det av. Jag och Klas åkte till Skövde och tatuerade oss i lördags. Jag är nöjd, tatueraren Robert är skitduktig! Schysst kille. 
 
- Klas ringde förut idag och sa att han åkt in i ett hus med lastbilen. Han sa att han var lite omskakad. Bilen är kvaddad och går inte att köra, det läcker olja under bilen samt är el- och luftkabeln av. Rutan gick sönder också. Lastbilen kostar ju nästan 2 miljoner... Dom skulle bärga den till Volvo för en teknisk undersökning. Maskinlasten på 3 miljoner klarade sig som tur var. Mest tur av allt är att Klas klarade sig, han hade ont i nacken och va lite omtöcknad, annars så mår han okej. Blev ju skitorolig... Herregud. Han sa att han inte är sugen på att köra lastbil på ett tag nu, jag förstår honom. Tydligen hade det varit väldigt halt på vägen så bilen bara gled när han försökte bromsa. Stackarn :( <3
 
Igårkväll pratade vi om att det kunde börja brinna i lastbilen när man låg och sov om värmen pajade. Han lugnade mig med att bilen har brandvarnare och att man vaknar av lukten. Jag sa till honom i telefon innan "Börjar det inte brinna så händer nåt annat...." Ska hålla om älskling om han kommer ikväll. När vi lagt på började jag nästan lipa, sen tänkte jag på om det varit annorlunda, om nån ANNAN ringt och sagt att han var skadad eller död. Då mådde jag illa och sa till mig själv "lägg av!" men då svarade jag mig själv "men tänk om...?"
 
Nu är det inte mycket kvar av lastbilen... 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0