JÖBB

Ska jobba imorgon med och efter jobbet sticker jag till min jobbcoach. Får mer jobb nu och det gillas! :) Vill jobba. Man känner att man gör nytta för både sig själv och andra liksom...
 
Annars så är man trött, somna vid fem-tiden imorse.... Skrev med en gammal klasskamrat, Camilla inatt, så var inte ensam i sömnlösheten. Saknar henne, vi borde ses. 
 
Direkt efter jag kom hem från jobbet idag gick jag ut med hunden, är så trött på slappheten jag har hängandes över mig. Den ska bort nu! Skiter i om kroppen skriker "jag vill soooova! ORKAR INTE!" Den ska få ändå ;) Där hör du fucking body of me.. huh.... 
 
Saknar min bejb :( Sjukt jobbigt, men vi ses imorgon! :D Synd jag ska jobba i helgen, men jag måste och jag vill inte tacka nej, då hör dom ju inte av sig om man nekar hela tiden. Inte för jag gör det, men det jag menar att jag inte vill dom ska tro. JUST CALL ME! 

Ska dra till Skövde med älsk o träffa hans mamma plus tatuera mig. Klas ska också tatuera sig i 4 timmar, haha! Han tror inte jag pallar smärtan, men ska allt visa honom var skåpet ska stå. Han ba "5 min..ahh..10 mm.... 30 känns det nog.... du kommer vilja ta en paus inom en timme." Visst kommer det bränna o stickas o skit, jag vet inte hur det känns, men han gör. Han har ju 2 tatueringar already. Ska be att få se massa foton på han när han va liten! Hans morsa ska allt få plocka fram dom. 
 
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0