Trött som as

Mina syskon har helt vänt på dygnet... Så kunde inte sova så bra inatt. Fuck em'.
 
Innan jag gick upp i morse hade pappa släppt ut min hund, sedan kom han in med en stor bajshög i arslet, hunden alltså! En fet bajskocka iaf. Så fick ta mig upp o tvätta han länge o noga. Dessutom spydde han under min säng inatt. Han måsta klippas. bajset ska inte fastna i pälsen på honom. Värsta är att han måste sövas ner innan han klipps, för han är så aggressiv. Får se till att få det gjort fortast möjligt.
 
Annars har det inte hänt mkt idag, spelat need for speed most wanted. Racade med en Audi R8 och fick snuten efter mig, så fick koncentrera mig på racet och dom efter mig, men gick bra. 

Nu är jag fett hungrig, my people need me, must go. FEED ME. Lolisch ;)

Puss så länge!
 
Min lilla gulleplutt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0