Trucking

Hängde med Klas på jobbet igår o nu har vi varit lite här o var. Va nyss i Karlstad och är på väg mot Göteborg nu. Lite drygt att åka lastbil, men det funkar. Rätt skönt att komm iväg lite.
 
Jobbet ringde innan så ska jobba på lördag. Imorgon kunde jag inte eftersom jag har mitt sista samtal med min jobbcoach. Plus att dom undra om jag kunde hoppa in i 2, 5 timmar imorgon. Njaaa... 
 
Bjöd killen på mat innan, vi käka på Rasta i Gumme eller va de hette :P 
 
Pratade med Klas innan o vi kom fram till (eller snarare han som kom fram till) att jag fokuserar för mycket på allt negativt som varit. Att jag tänker fö mycket på saker som hänt tidigare. Han sa till mig att jag måste ändra mina tankebanor, annars kommer jag inte kunna klara det psykiskt.  Kommer inte må bättre,  bara sämre. Han sa till mig att tänka på saker som gjort mig glad och gör mig glad. Tur at jag har min älskling...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0