Yahaaa

Trött. Igen. Va så trött efter jobbet så va tvungen att gå o lägga mig en stund. Kändes att jag hade jobbat när jag kom hem. Börjar 7 imorgon med. Hoppas inte bussen är sen, igen. 
 
Min boyfriend var väldigt duktig igår. När han backade ut sin lastbil från parkeringen körde han på nåt, men eftersom det inte lät så mycket trodde han det var en snödriva och backade lite till. När han sedan tittade vad han backat in i visade det sig vara en röd peugout 107. Backspegeln hade lossnat, framdörren var helt inknycklad och fronten va skadad. Han lämnade en lapp med sitt nummer så ägaren kunde ringa honom. Blev inga skador på lastbilen som tur var. Han såg inte peugouten i backspegeln och tydligen hade den stått för långt ut på vägen, eftersom den stod som den skulle när han backat på den. 
 
Ägaren ringde honom senare på kvällen, hon ba "hej det är Linn!" Klas ba "Vem?" Hon ba "Ah, de va min bil du kvadda." Hon skulle kolla med försäkringsbolag och ringa honom idag. Han har pratat med henne idag och eftersom Klas är smart och alltid har helförsäkring på sina bilar, behöver han bara betala 1000 kr för att reparera hennes bil, resten går på självrisken. TUR det, annars vet i fan vad det kostat.
 
En del vårdtagare på jobbet som frågar om jag är svensk. En tant tyckte jag hade ett ovanligt namn, hon sa "det har du väl fått mycket frågor om?". Men då sa jag till henne att det är många som heter Linn i den yngre generationen. Sen när jag berätta för mamma sa hon "det är bara för du har så onaturligt mörkt hår, du får ljusa upp det lite." Men min hårärg jag har är inte så långt från min naturliga färg. GLÖM att jag bleker mitt hår igen, aldrig. Det svider som as, kostar och håret slits sönder och faller av. 
 
Bra gjort Klas!
 
BLOND:
 
MÖRKHÅRIG:
 
Fast har ju inte smink på jobbet, ser mer ut såhär:
Osminkad for fuck sake. 
 
Men vadå? Ser jag mer SVENSK ut i blont hår då eller? 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0