Blue heart

Idag är det inte alls lika varmt ute som igår och det blåser en hel del. Linus och Klas grejar med väggen och jag ligger med surfplattan i sängen. Så roligt har jag. Vet inte riktigt vad jag ska hitta på, frågade syrran om vi skulle åka någonstans med hundarna eller något annat men hon verkade inte alls sugen. Hon sitter bara vid sin fördömda dator. 
 
Men jag får väl gå en promenad alone i  the woods haha.. Inte så långt till sjön, kan ta med hunden dit och bara försöka njuta av naturen. Behöver lite avkoppling nu. Längtar alltmer till semestern! :( Går 4 augusti så ett tag kvar.
 
Okej... funderar helt ärligt på att byta bloggportal, orkar fan inte med att jag inte får in några bilder varken i arkivet eller i mina inlägg. FUCK THIS SHIT känner jag bara! Ska kolla på lite andra bloggportaler.
 
2643758069

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0