Butter

Är hos mina föräldrar, brorsan och my boyfriend håller på att fixa en vägg på huset så det spikas och sågas såhär kl 2 på natten när man ska försöka sova... Jävligt jobbigt att de ska hålla på så länge, sist höll de på till kl 4 på morgonen. Är väl bättre att lägga sig i tid och gå upp tidigt än att vara uppe hela natten och sova halva dagen?
 
Har varit på ganska dåligt humör idag. Det började imorse, Klas var seg efter nattkörningen i onsdags så han gick ju inte upp i första taget. Men jag gick och duschade o fräschade upp mig och sedan kommer han upp och har dragit på sig samma smutsiga kläder han haft i flera dagar. Med fläckar på. Då kände jag liksom "fuck you". Sedan så ringde det folk redan imorse till honom och sedan massa andra och han ringde några så ja han pratade i telefonen hela jävla för-och eftermiddagen. Jag lade mig och solade på altanen och spelade musik. Men jag kände bara att han kan väl vara lite social. Speciellt när han visste vi skulle till mina föräldrar och han skall hjälpa dem med väggen. 
 
Nu fick jag upp bilderna på mig och mitt söttroll Julle som jag ville få upp igår: 
 
 
 
 
Älskar min underbara kisse <3 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0