Hot like hell but feels amazing

Vaknade av att jobbet ringde mig vid halv åtta, hade glömt ställa klockan och mobilen hörde jag inte. Svarade "jag kommer" och slände mig i bilen. Har blivit lite retad idag pga försovningen haha :P Gud vad jobbigt det är att jobba i hettan... uuuhh :( Helt klibbig när man kommer hem. Min arbetskamrat sade att hon kände sig som en dränkt katt. Arbetskläderna är både täta och av tjockt tyg. Hemskt!
 
Klas har varit hemma idag, fanns tydligen inget jobb. Men han fick en körning nyligen. Han ska till Arvika och åker vid 23 och ska lossa kl 7. Jag jobbar dag imorgon sen är jag ledig fredag, lördag och söndag! Sååå skönt. Hoppas veckorna går fort nu så jag får gå på semester! :) 
 
Har druckit ganska mkt alkohol idag. Tog 2 glas rosévin, jägermeister och öl. Känner ju att jag inte tål någonting längre! Har inte druckit på evigheter! Jobbar jämt och dricker aldrig haha men blev sugen idag...
 
Alcohol is my hero! Haha skoja bara. Men skönt att bli lite rund om föttna ändå...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0