My day off

Trött som självaste aset idag, who ever that is. Gick upp vid 12 och sedan åt jag frukost men var så trött att jag somnade i soffan och sov ännu mer. Linus tjatade på mig att jag skulle vakna för jag sade igår att vi skulle åka till Plantagen och han var bored. Så jag vaknade till liv och vi åkte till Plantagen och kollade, de hade så fina "rosträd" som jag blev sugen på och så tittade vi på buskar som man kunde ha vid staketet hemma. Men istället för växter köpte jag 2 selar till Daisy och lite verktyg att rensa i rabatten med. Funkar jättebra med sele på henne när man är ute och går, väldigt smidigt faktiskt (och hon ser gullig ut).
 
Sedan stack vi till Kungsmässan och tog en fika sedan strosade vi runt lite. Jag köpte en ny kaffekokare (ÄNTLIGEN gott kaffe, smakade fan rävpiss i den gamla) och en högtalare till mobilen. Så handlade vi lite på Ica också. 
 
Klas kom hem en liten stund förut.. sedan åkte han igen. Jag passade på att tanka bilen på väg hem när jag lämnat av honom där han ställt lastbilen. Skall ju till Kungälv imorgon igen till kiropraktorn. Linus ska nog med så ska vi handla på Byggmax på hemvägen lite inför fredag då vi ska till Dalstorp, Klas ska hjälpa mina föräldrar med en vägg. 
 
På tal om Klas så när han kom hem i lördags så hade han köpt en jacka till mig, en svart skinnjacka med rosa foder i och rosa text på ryggen där det står "Queen of the Road". Men för det första så tycker jag inte den sitter snyggt på mig och för det andra vill jag inte bära skinn. Pratade med honom förut och sade att han kan lämna tillbaka den, men det går inte för han köpte den på GTM-utställningen. Då sa jag att han kan sälja den på Tradera men då sa han att han kan ge den till Nathalie (hans kusin). Han blev lite ledsen/sur men jag sade till honom att han får tänka lite, jag äter inte djur och vill heller inte bära dem. Dessutom kostade jackan TRE TUSEN KRONOR... Känns bara så onödigt, men gulligt av honom men nej tack älski pälski.
 
Gammal bild på mig o lillbrorsan Linus! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0