Onsdag

Var hos kiropraktorn i morse och hon sa att det släppt väldigt bra och att musklerna var mer avslappnade. Hon knäckte till mig sen åkte jag hem igen. Tog typ 5 minuter, för 600 kr. Men smakar det så kostar det. 
 
Nu sitter jag och Linus o kollar på Family Guy. Jag är sjukt trött, hällt i mig kaffe, men det hjälper knappt. Har ingen lust att jobba hela kvällen. Behöver mer vila känner jag, vaknade med ont i kroppen i morse, som vanligt. Hade seriöst velat lägga mig och sova nu! Men måste åka snart.
 
På väg hem från Kungälv, när jag svängde av motorvägen var det en vit Renault som följde efter mig ända hem. Blev ju skiträdd att det var en civilsnut, de var 2 gubbar som satt fram och när jag blinkade och bytte fil svängde de bara över och följde efter mig... USCH. Men när jag svängde in till bostadsområdet körde de rakt fram. Phuuu...! Var ju fan hemskt.
 
När jag gick ut med Daisy när jag kom hem så testade jag den rosa selen (köpte en rosa och en röd). Den rosa är lite stor för henne men hon är sååå mycket sötare i rosa! Tyvärr fanns inte den rosa selen i storlek S, så hon har M. Men iallafall så tror jag hon känner sig mer fri i selen, inget halsband som drar åt runt halsen, utan bara en mjuk sele som knappt känns att ha på sig. Hon brukar alltid dra som tusan, men nu gick hon jättefint! Hon gick jämte mig, lite framför och när hon såg fåglar sprang hon lite men jag ryckte till i kopplet och hon lugnande sig. Var som att gå med en helt annan hund!! SCORE! :D Då hoppas jag det problemet är löst. Så testa sele på hunden om den drar! 
 
 
Jag och min lilla prinsessa! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0