Oooupsi

Hejsan! Har inte bloggat på ett tag. Var hemma hos mina föräldrar i helgen, Klas och min bror hjälpte dem att renovera en vägg på huset. De hann inte färdigt så vi ska dit i helgen också. Denna gången ska jag inte glömma surfplattan eller mobilladdaren! :o
 
Annars så, tänkt på framtiden. Jobb, bostad, utbildning osv. Jag och mina arbetskollegor pratade om hur dålig lön vi uskor får. Jag har funderat på att utbilda mig till något annat, men då måste jag gå ner i tjänst och få pisslön. Men Anna sade att det behövs personal till natten och heltid natt är 10 nätter per månad. Man jobbar 2 är ledig 4. Plus att isåfall blir min lön densamma. Mindre timmar för samma peng. Hade varit perfekt så hade jag kunnat läsa på dagarna jag skulle få till godo. Jag sade till gruppledarna att jag är intresserad. 
 
Förresten herrejäääääävlar vilken hetta det har varit idag. Svettats som en jag vet inte vad. Oerhört jobbigt att jobba i denna värmen, våra arbetskläder är av tjockt tyg till råga på allt. USCH! 
 
Gjorde mig lite fin igår på älsklingens namnsdag... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0