Värmebölja

Asså SHIT vad varmt det är! Mår ju illa, överhettad här dåe.. Klas kom hem ganska tidigt idag, så vi har varit på Kungsmässan och handlat lite. Bland annat köpte jag nya skor, kände att jag behövde ett par sandaler annars badar jag i fotsvett i mina sneakers. Bläää!
 
Innan vi åkte till Kungsmässan så köpte vi ett "anti-skall" halsband till Daisy. Grannen talade om att hon står och skäller i 2 timmar efter vi åkt och skäller bara ett löv blåser förbi. Dyrt jävla halsband så hoppas det funkar! Det känner av vibrationerna när hon skäller och sprutar upp vatten i ansiktet på henne. 
 
 Har försökt få in fina kvällsbilder här på bloggen men det funkar ju fan inte! Står bara "förgående åtgärd kan inte slutföras. För lite minne." För lite minne VAR???! Surfplattan är ny, har inte många bilder på den och bilder på bloggen ska man väl kunna lägga upp hur många som helst?! Haft detta problemet länge att de bilder jag vill lägga upp inte går. Sjukt jävla störande! Blir riktigt irriterad...
 
VAD ÄR EN BLOGG UTAN BILDER?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0