Kiropraktorn - behandling

Idag var jag hos kiropraktorn i Kungälv igen, denna gång för behandling. Kiropraktorn Simone som jag har visade mig hur mitt bäcken var vridet på ett låtsas-skellett och sade att mitt rörelsemönster var ändrat då mitt högra ben åkt upp i höften liksom då det var 7mm kortare. Samt att alla muskler var spända och inte kunde fungera som de skall. Så hon knäckte till mig ordentligt och drog i mitt ben. Så nu känns det bättre, det är inte den här malande smärtan längre, är bara lite öm och gör lite ont nu efter behandlingen när det sitter rätt igen. Ska dit på onsdag igen för fortsatt behandling. 
 
Att köra dit gick bra, ställde in gps:en på mobilen. Men på vägen hem hamnade jag i fel fil, så lätt hänt i Göteborg, det är ju filer, bilar och rödljus överallt. Men gps:en ledde mig på rätt väg igen så kom hem till slut. 
 
Min bror Linus är här, han följde med mig hem igår då jag hälsade på mina föräldrar och syskon i Dalstorp. Han är så gullig, har klippt häcken, rensat ogräs, tagit hand om djuren och plockat i och ur diskmaskinen! :) Han ska ta hand om Daisy när jag och Klas åker till Grekland i augusti. De kommer så bra överens så det kommer bli så bra. Han tar hand om henne och virar in henne i filten och lägger kudde under hennes huvud. Vi tvättade henne innan så hon fryser lite nu då hon är fuktig. 
 
Linus har bäddat för Daisy brevid sig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0