Orange is the new black

Säsong 2 av "Orange is the new black" kom äntligen ut i fredags, men jag är besviken. Säsong 2 är inte alls lika bra eller spännande som säsong 1 tyvärr.. och nu är jag irriterad, har försökt få igång Netflix i evigheter utan resultat. Är något fel med server 3.. fuuuuck!
 
Varit väldigt fint väder idag! Varmt och skönt. Satt och solade på balkongen under min rast förut på jobbet. Funderar på att ta en lång kvällspromenad med Daisy om en stund. 
 
Klas kommer inte hem idag, han övernattar i Ronneby som ligger mellan Karlshamn och Karlskrona. Långt nere i Sverige.. Han kommer imorgon iallafall vilket han är tvungen till. Så får han göra sig redo inför onsdagens rättegång i Oslo. 
 
En leopardsnigel (ja dom heter så) som jag såg i förrgår på kvällspromenaden. Såg även ett rådjur som Daisy skulle jaga till förbannelse! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0