Pain

Har försökt få tag på vårdcentralen idag för att boka en tid men det enda de säger när jag ringer är "det är många som ringer just nu. Vi kan inte ta emot ditt samtal, försök igen senare." Så jag blir måttligt irriterad. Försökte även boka tid på nätet men nej det ville inte fungera heller. 
 
Har fått tag i starkare tabletter, så jag klarar mig lite till. Kände idag att bara gå en kortare sträcka med Daisy gjorde ont. Det var mer "ömt-ont" i höften än tidigare. Har fått svårare att sova pga det och att det även värker i knät. Ingen höjdare. 
 
Klas ska till Dalstorp och lasta idag, lilla Dalstorp där jag växte upp. Han kanske kommer hem ikväll men får se. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0